Reklama na samochodzie – jak zwiększyć czytelność przekazu?

Oklejanie samochodów folią staje się coraz popularniejszą formą promocji firmy oraz jej produktów bądź usług. Oklejone auto przykuwa uwagę, jest zatem dobrym pomysłem na reklamę i pozyskiwanie nowych potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą firmy. Dla przedsiębiorców, których zainteresowało oklejanie samochodów folią Warszawa jest miastem, gdzie można znaleźć odpowiednią firmę zajmującą się tego typu usługami. Aby przekaz reklamowy na samochodzie był jak najbardziej czytelny, warto kierować się poniższymi wskazówkami.

Odpowiednia wielkość elementów

Nazwa, logo czy dane kontaktowe firmy, muszą być dobrze widoczne – tylko w takim przypadku oklejanie samochodów folią przyniesie zamierzony skutek. Wszelkie elementy nie mogą być zbyt małe, bo będą nieczytelne i nie spełnią swojej roli. Z drugiej strony, użycie zbyt dużych elementów może nas pozbawić sporo miejsca, przez co przekaz będzie musiał zostać ograniczony.

Wypunktowana oferta

Oklejanie samochodów folią pozwala na zamieszczenie na powierzchni auta dowolnego przekazu. Warto skorzystać z wypunktowania, co podniesie czytelność i podkreśli ofertę firmy. Jednak i tutaj należy zachować rozsądek i powstrzymać się od wymieniania całego dostępnego asortymentu lub wszystkich rodzajów usług. Warto wybrać kilka najważniejszych i na nich oprzeć nasz przekaz reklamowy.

Czytelna czcionka

Jeśli chodzi o mobilną reklamę i oklejanie samochodów folią, należy wybrać czcionkę, która będzie czytelna. Zbyt dużo ozdobników w tekście może utrudnić rozczytanie go. Dlatego lepiej postawić na prostsze i czytelniejsze czcionki.

Źródło: Oklejanie aut cena

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*